vrijdag 19 februari 2016

Claudia 21 jaar!!

Hoi allemaal,

 Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik in januari voor de verjaardag van onze jongste dochter heb gemaakt ...ze werd al weer 21 wat gaat het toch snel.
Ik mocht bij scrapping 4 fun gastdesigner zijn daar was het thema Happy Birthday dus daar kon ik deze kaart mooi voor gebruiken.
Ik heb voor deze kaart mijn 1e stempel gebruikt en die ik heb ook gekregen van Claudia voor moederdag een paar jaar geleden al.....heb hem al heel vaak ingekleurd maar nog nooit een kaart mee gemaakt. Ze waren elke keer niet goed gelukt ,het heeft echt wel even geduurd voordat ik de stempels gebruikte die ik inkleurde...begin het nu een beetje onder de knie te krijgen maar er verdwijnen er nog steeds veel in de prullenbak. Ondertussen heb ik al een heel mandje met stempels vind het wel heel leuk om te doen .

Voor deze kaart heb ik het cadeautje van Dutch Doobadoo gebruikt ,is een hele leuke mal om te maken denk dat ik hem nog vaak ga gebruiken ...er was nog ruimte om een reep chocolade erbij in te doen .
De stempel en dp papier zijn van Joy. De ballonnen en de vierkante mal achter de 21 zijn van MD de rest van de mallen die ik gebruikt heb zijn ook van Joy.

 Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
AnMaCreatief #53 Feest.
Addicted-to-stamps #120 Die Cuts
Stempelsonne #160 Alles geht

Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken . Een reactie is altijd fijn ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Een heus cadeautje...:-), leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi je kano kaart .mooi van kleuren en je stempeltje is schitteren ingekleurd in je verhaal daar vind ik me in terug hi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heb je voor je dochter gemaakt Marja - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeau kaartje heb je voor je dochter gemaakt!
    En het gaat idd veel te snel hè!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    wat een lief stempeltje, inkleuren is helemaal niet mijn ding,jouw kleurwerk ziet er heel mooi uit, leuke kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je voor, claudia gemaakt. Leuk model ook van DBD. Het stempeltje heb je prachtig ingekleurd. Niks mis mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gd mocht zijn Marja. Heb nu ook eindelijk een gezicht erbij :)
    Je hebt een leuke DDD mal gebruikt hiervoor. Nog gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeau-kaart voor je dochter Marja. Frisse kleuren heb je gekozen en het meisje is heel lief ingekleurd. Leuk dat je gast-designer mocht zijn, dit paste inderdaad goed bij het thema.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze kaart prachtig Marja, je eerste stempel staat prachtig op de kaart die je voor je dochter haar 21ste verjaardag maakte.
    Leuk voor je dat je gastdesigner mocht zijn, het is toch altijd een hele eer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow - da steckt Leben drin! Mir gefällt deine 2-in-1-Karte sehr gut. Und für jenge Mädels in dem Alter ist sie richtig passend. Vielen Dank für deine Teilnahme bei SSC. Lieve groetjes - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Marja, het stempeltje heel mooi ingekleurd, en wat is er veel moois te zien. Schitterend gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card,
    Thank you for your lovely GD entry
    Have a great week
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je voor Claudia's verjaardag gemaakt. En je ingekleurde stempel ziet er prachtig uit, niet zo streng zijn voor jezelf.
    Je kerstkaart was ook heel mooi in de traditionele kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja
    Dit kaartje is al een cadeautje op zich, het is een schitterende kaart en je hebt de lieve stempel heel mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet bij ATSC.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ein schönes Werk hast Du gezaubert. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen