maandag 14 maart 2016

Nieuwe Woning

Hoi allemaal,

Van het weekend heb ik weer heerlijk zitten freubelen. Het is weer een volle kaart geworden blijf maar plakken als er ruimte is haha.
Heb voor deze kaart een dutch doobadoo gebruikt,de sleutel en de staander zijn van MD en de rest van de mallen zijn van Joy. Ik had weer nieuwe bloemetjes besteld vintage flourishes flower het zijn twee verschillende ,vond ze wel weer leuk ...kan ik blijven kopen bloemetjes hihi.
Het plaatje dat ik gebruikt heb is van Marieke

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes #33 Nieuw
CraftAddiction Challenge #3 Alles behalve 4kant
Srapping4fun #60 Anything goes
Crea Paleis # Nieuwe woning/verhuisd

Leuk dat je even op mijn blog was.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Alles klopt bij deze prachtige kaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Marja!
    Het is een heel mooi geheel, zo knap als iemand zoveel dingetjes mooi op een kaart kan verwerken!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sprakeloos mooi...!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! wat mooi Marja. Wat een leuke sleutel zit erop. En ik ben ook gek op bloemetjes dus deze zijn ook weer top!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verhuiskaart Marja! Mooi model, super leuk plaatje, prachtige sleutel en zulke mooie bloemetjes :) Ik heb nog bloemetjes liggen waar ik niks mee doe. Misschien kan ik jou er een plezier mee doen?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige kaart is het geworden Marja. Leuk om iemand te feliciteren met z'n nieuwe woning. Je kaart is vol maar niet té vind ik. Je hebt inderdaad weer leuke bloemetjes op je kaart zitten...verleidelijk om aan te schaffen inderdaad..hihi. Leuk,leuk..:-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS...dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
      Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

      Verwijderen
  7. prachtig dit kaartje Marja...er is weer zooooooveel moois op te zien...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Marja, prachtige kleuren en mooie mallen.De bloemen zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Marja,
    lekker vol, maar alles heeft een mooi plekje gekregen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie creatie,Marja.Er is veel op te zien.Leuk detail is de sleutel erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe verhuiskaart Marja, heel veel moois op te zien!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Marja! Een enig huisje en allemaal mooie dingetjes en toch is hij niet overvol..........knap hoor!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Marja....ik vind het knap dat je dat zo kan hoor!
    Je kunt er naar blijven kijken en ziet telkens weer wat nieuws!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja wat een mooie verhuiskaart!!mooie heldere kleuren en helemaal niet vol hier hou ik ook zo van. Leuk dat je meedoet met ons op craftaddictionchallengeblog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marja wat een mooie verhuiskaart!!mooie heldere kleuren en helemaal niet vol hier hou ik ook zo van. Leuk dat je meedoet met ons op craftaddictionchallengeblog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is inderdaad een hele mooie volle kaart Marja.
    Er valt weer genoeg te ontdekken :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Werkelijk schitterend Marja!!
    Het gaat steeds beter, ik stuur je nog een mailtje als ik weer helemaal ben opgeknapt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Werkelijk schitterend Marja!!
    Het gaat steeds beter, ik stuur je nog een mailtje als ik weer helemaal ben opgeknapt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie verhuiskaart, ik vind bordeaux rood altijd zo mooi. Leuk ook dit model en de grote sleutel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marja,
    Prachtige verhuiskaart wat een enig huisje zoveel mooie spulletjes te zien op je kaart echt prachtig van kleuren ook.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey,
    Ooo beautiful card
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4fuChallenges.
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje wat een werk, en wat knap dat je een kaart zo mooi, vol kan maken. Ik doe je het niet na..Het is echt een heel mooi kunstwerk geworden. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat een prachtige kaart. Zo op het eerste gezicht dacht ik dat het een kerstkaart was. Maar niets is minder waar. Super gedaan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen