vrijdag 16 september 2016

Mannenkaart

Hallo allemaal,

Ik mocht deze keer gastdesigner zijn bij Scrapping 4 Fun en daar vroegen ze om een mannenkaart.
Het zijn niet de favoriete kaarten die ik maak ....maar ben er toch mee aan de slag gegaan ,heb ik er weer eentje op voorraad is ook wel is makkelijk. Heb er een vintage kaart van gemaakt ,wat jute onder het plaatje en wat tandwielen ....

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Craft your passion challenge#329 Anything goes
Crafting from the heart challenge #127 Anything goes
A Bit More Time To Craft #28 Anything goes
Inspiration Destination Challenge #103 Anything goes


Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. Een hele stoere mannenkaart Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je GDT!!!
    Je kaartje vind ik helemaal geslaagd. Zelf blijf ik het ook super moeilijk vinden om een mannenkaart te maken. Durf me er maar heel af en toe aan te wagen, als het echt "moet" zeg maar hahaha!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart, Marja.Leuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een hele mooie mannenkaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannen kaart heb je gemaakt Marja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning vintage card
    Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mannenkaart Marja - supermooi gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze gast designer kaart Marja!
    Dat jute vind ik altijd mooi op mannenkaartje.
    Mooi afgewerkt met tandwielen en vintage papier.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wa een schitterende mannenkaart, altijd weer lastig om te maken vind ik. Maar deze is supersssss.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt marja, het is een top mannenkaart met prachtige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fantastic male card you made :-)) I love that you be our GDT at Scrapping4FunChallenges.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen