zaterdag 16 september 2017

Verjaardagskaart.

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor de verjaardag van  Sandra van het DT team van De Egel.
Ze was in augustus al jarig maar zag dat ik de kaart nog steeds niet heb laten zien....terwijl ik het jammer vond om de kaart te versturen. Was toen een nieuwe stempel en het inkleuren was een keertje helemaal na mijn zin en dan nog zo  mooi in het roze ...vind ik het al weer helemaal leuk haha.Hebben jullie dat nooit dat je een kaart maakt die je zo mooi vind dat het eigenlijk jammer vind om de kaart te versturen. Ik had deze kaart al wel goed op tijd gemaakt ...dus heb er toch nog even van kunnen genieten voordat ik de kaart ging versturen. Sandra vond de kaart ook erg mooi...dus dat maakte het al weer goed. Vind ik soms wel jammer doe je veel werk op een kaart en de mensen kijken erna en gooien hem vervolgens bij het oud papier. Dus ik probeer wel de kaarten waar ik veel werk op doe na mensen te versturen die het ook waarderen ....natuurlijk hoeven ze hem niet eeuwig te bewaren.

De stempel die ik voor deze kaart heb gebruikt is een Whimsy Stamp (Hope) deze heb ik ingekleurd met de copics .


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Whimsy stamps #99 Anything goes
Sweet Stampin # Favourite stamp
Inky Chicks #88 Use your favourite colours
In the pink #125 Flower power
Magnolia-Licious #13 Anything goes /optie pearls
Daisy Chain Challenge #12 In the pink
Dragonfly dreams # Patterned paper
Friendship Challenge #21 Alles geht.
Crea Chicky's # 13 Roze
Paradise of stamps # 58 Favourite things

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. Hoi, ik wilde net afsluiten en dacht even kijken of er nog iets nieuws is. En ja hoor, jou prachtige kaart! Ik heb het ook hoor, dat het soms jammer is om een kaart te versturen. En stuur dan ook alleen maar als ik weet dat mensen het waarderen. Morgen is mijn neefje jarig. Daar staan in huis alle kaarten en kadoosjes die ik heb gemaakt van vorig jaar nog steeds te pronken. Dat vind ik leuk en maak dan ook met liefde weer iets moois voor hem en zijn familie.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so wonderful.
    The card also fits our challenge at the Sweet Stampers. Check it out.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marja, weer een heel mooie kaart! Ik heb hier dozen vol met ontvangen kaartjes, leuk om nu en dan nog eens te herbekijken. Een collega zei onlangs ook nog: ik gooi kaartjes gewoonlijk weg, maar die van jou gaan in een doosje. Tof om te horen hé!
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje van een kaart Marja, mooie details en prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marja,
    Heel mooi ingekleurd en afgewerkt, ik kan soms ook geen afscheid nemen van een kaart..
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww, adorable stamp and a fantastic card. Thank you for sharing with us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar hoor. Ik stuur ook alleen kaarten naar mensen die het echt waarderen.
    Dat je van deze geen afscheid kon nemen begrijp ik, het is weer een plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kaart, ik heb dat ook hoor als ik een kaart heel mooi vind en dan zonde vind hem te versturen, maar meestal waarderen de mensen aan wie je hem geeft het wel, dat is ook wel leuk.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge bij Whimsy Stamps Challenge blog.
    Groetjes Astrid (CDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heb je die zelf gekleurd Marja? Ik zag 'm op Facebook en laat ik nu denken dat je een cardtopper had gebruikt...supermooi gedaan hoor. Trouwens de hele kaart is weer een plaatje om zeker lang van te genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet image and great card! You used a lot of interesting embellishments and different papers, which added to the card and gave it character. Thanks for joining us at the Magnolia-licious Challenge! <3 xoxo ~Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gekleurd en een hele mooie kaart heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een plaatje Marja! Mooi gecombineerd allemaal en heel schattig plaatje.

    Ja ik ben ook selectief in wie er een zelfgemaakte kaart krijgt hoor. Zo jammer als hij gelijk bij het oud papier terechtkomt;).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik heb dat ook met mijn kaartjes,
    laat ik ook even op de kast staan om naar te
    kijken.
    Ontvangen verjaardagskaartjes bewaar ik altijd
    allemaal, zo zonde om weg te gooien zeker als
    ze zelf gemaakt zijn.
    Sandra bewaard ze ook, in haar kaarten standaard,
    heb je kaartje nog gezien bij haar ☺
    Het is echt een prachtige kaart !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marja wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, veel succes in de Challenge van Creachicky's. Groetjes DT member Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart,Marja.Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart Marja! Je afdrukje heb je ook weer super mooi ingekleurd.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So so cute!! Love your colouring and all of your decorations. Thank you for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog.
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was für eine süße Karte! Du hast so zauberhafte Details und es gibt so viel zu entdecken. Danke für deine Teilnahme bei "Friendship" - AndreaBastelmaus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a pretty card your design is beautiful Thanks for joining us at In The Pink Challenge Love and hugs Carole x Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marja , Wat een prachtige kaart zo lief stempeltje heel veel mooie details !
    Ja doe ik ook zo juist sturen naar degen die het echt waarderen daar zit teveel liefde in he om zo maar weg te gooien .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi en lief kaartje Marja !
    Prachtig kleurwerk !
    Leuk dat je nog een creatie hebt gemaakt voor de challenge bij Crea Chicky's

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love your card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious. Shawn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. so sweet and wonderul.. sugar
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your card is beautiful and your image is just so sweet! Thank you for sharing your talent with us in the Sweet Stampin' "Favorite Stamp Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thanks so much for sharing this gem at Whimsy, good luck and do come back again. Hugs Jackie Dt member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow, die karte ist ein traum....wunderschöne gestaltung.
    danke für deine teilnahme an der friendship-challenge.##
    lg sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our WHIMSY STAMPS challenge blog so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen